شناسهٔ خبر: 159907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛

پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن به‌نام شهدا مزین شود

پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن به‌نام شهدا مزین شود استاندار کرمانشاه گفت: نامگذاری‌ پروژه‌های نهصت ملی مسکن در حکم شناسنامه و بیانگر ارزشهای اعتقادی تاریخی و فرهنگی و ملی جامعه جهت معرفی مفاخر و سبب هویت بخشی به آن پروژه‌ها می‌شود.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، نامگذاری پروژه‌ها به نام شهدا را در حکم شناسنامه پروژه‌ها دانست و گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن پروژه‌ها اعم از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش به‌نام شهدای آنها نامگذاری شود.

صحرایی افزود: گرچه هرلحظه و ساعت ما مدیون نام و یاد این عزیزان است و این نامگذاری‌ها و هر نوع خدمات ما از باب لطف و وظیفه نیست، بلکه ادای دین به ولی نعمتان خود است.

وی گفت: همه اذعان دارند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ولی چگونه این مهم به منصه ظهور برسد مهم است و یکی از مصادیق آن، همین نامگذاری‌ها جهت زینت دائمی پروژه‌ها است.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: تا وقتی در این کشور نام شهیدان و ایثارگران محترم است و آحاد ملت و مسئولین برای شهید تکریم قائل هستند این ملت در برابر هیچ قدرتی شکست نخواهد خورد.